POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES
Titular del Website: | Federació de Càmpings Comunitat Valenciana (FCCV)– CIF G12528535 |
Direcció: | Carrer Reis Catòlics, 17, 6é pis. Alacant (03003), Espanya |
Contact: | Tel. + 34 96 522 89 30– Email: info@campingscomunidadvalenciana.es |
Activitat: | Promoció d’allotjaments turístics en càmpings federats de la Comunitat Valenciana |
FINALITATS
Clients: Contacte i activitats comercials amb clients.
Clients potencials: Gestió de clients potencials i contactes.
Proveïdors: Gestió de clients/proveïdors, comptable, fiscal i administrativa, màrqueting i comunicació, altres proveïdors.
Clients: (Art. 6.1.b RGPD) Existència d’una relació contractual amb l’interessat mitjançant contracte o precontracte.
Clients potencials: (Art. 6.1.b RGPD) Existència d’una relació contractual amb l’interessat mitjançant contracte o precontracte.
Proveïdors: (Art. 6.1.b RGPD) Existència d’una relació contractual amb l’interessat mitjançant contracte o precontracte.
CONSERVACIÓ
Clients: Durant un termini de 6 anys a partir de l’última confirmació d’interés. Article 30 del Codi de Comerç.
Clients potencials: Durant un termini de 2 anys a partir de l’última confirmació d’interés. Article 5 del *RGPD 2016/679 apartat C.
Proveïdors: Durant un termini de 6 anys a partir de l’última confirmació d’interés. Article 30 del Codi de Comerç.
DESTINATARIS
Clients: Administració Tributària; Bancs, caixes d’estalvis i caixes rurals.
Proveïdors: Administració Tributària; Bancs, caixes d’estalvis i caixes rurals.
TRANSFERÈNCIES INTERNACIONALS
No realitzem transferències internacionals de les seues dades.
PROCEDÈNCIA
Clients: El propi interessat o el seu representant legal.
Clients potencials: El propi interessat o el seu representant legal.
Proveïdors: El propi interessat o el seu representant legal.
DRETS
Vosté té dret accedir a les seues dades, rectificar-los, suprimir-los, limitar o oposar-se al seu tractament, a la seua portabilitat, a retirar el seu consentiment i a presentar reclamacions davant l’Autoritat de Control (Agència Espanyola de Protecció de Dades). Més informació en el nostre «Avís Legal i Protecció de Dades».
DETALLS DE LA NOSTRA POLÍTICA DE PRIVACITAT
1.- INFORMACIÓ GENERAL
La present «Política de Privacitat i Protecció de Dades» té com a finalitat donar a conéixer les condicions que regeixen la recollida i tractament de les seues dades personals per part de la nostra entitat o grup corporatiu per a vetlar pels drets fonamentals, el seu honor i llibertats, tot això en compliment de les normatives vigents que regulen la Protecció de Dades personals segons la Unió Europea i l’Estat membre espanyol.
De conformitat amb aquestes normatives, necessitem disposar de la seua autorització i consentiment per a la recollida i el tractament de les seues dades personals, per la qual cosa a continuació, li indiquem tots els detalls del seu interés respecte a com realitzem aquests processos, amb quines finalitats, que altres entitats podrien tindre accés a les seues dades i quins són els seus drets.
Per tot l’exposat, una vegada revisada i llegida la nostra Política de Protecció de Dades, és imprescindible que l’accepte en prova de la seua conformitat i consentiment.
2.- RESPONSABLE DEL TRACTAMENT
Qui recapta i tracta les seues dades?
El Responsable del Tractament de Dades és aquella persona física o jurídica, de naturalesa pública o privada, o òrgan administratiu, que només o conjuntament amb uns altres determine els fins i mitjans del tractament de dades personals; en cas que els fins i mitjans del tractament estiguen determinats pel Dret de la Unió Europea o de l’Estat membre espanyol.
En aquest cas, les nostres dades identificatives com a Responsable del Tractament són els següents:
Federació de Càmpings Comunitat Valenciana (FCCV)– CIF G12528535
Com pot contactar amb nosaltres?
Domicili de les nostres oficines:
Carrer Reis Catòlics, 17, 6é pis. Alacant (03003), Espanya
Email: info@ campingscomunidadvalenciana.es – Telèfono: + 34 96 522 89 30
3.- MESURES DE SEGURETAT
Què fem per a garantir la privacitat de les seues dades?
La nostra entitat o grup corporatiu adopta les mesures organitzatives i tècniques necessàries per a garantir la seguretat i la privacitat de les seues dades, evitar la seua alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat, depenent de l’estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades emmagatzemat i els riscos al fet que estan exposats.
Entre altres, destaquen les següents mesures:
- Garantir la confidencialitat, integritat, disponibilitat i resiliència permanents dels sistemes i serveis de tractament.
- Restaurar la disponibilitat i l’accés a les dades personals de manera ràpida, en cas d’incident físic o tècnic.
- Verificar, avaluar i valorar, de manera regular, l’eficàcia de les mesures tècniques i organitzatives implementades per a garantir la seguretat del tractament.
- Pseudonimitzar i xifrar les dades personals, en cas que es tracte de dades sensibles.
4.- FINALITAT DEL TRACTAMENT
Per a què volem tractar les seues dades?
Necessitem la seua autorització i consentiment per a recaptar i tractar les seues dades personals, per la qual cosa a continuació li detallem els usos i finalitats previstes.
Clients: Contacte i activitats comercials amb clients.
Clients potencials: Gestió de clients potencials i contactes.
Proveïdors: Gestió de clients/proveïdors, comptable, fiscal i administrativa, màrqueting i comunicació, altres proveïdors.
Durant quant temps conservem les seues dades?
Utilitzem les seues dades durant el temps estrictament necessari per a complir les finalitats indicades anteriorment. Llevat que existisca una obligació o requeriment legal, els terminis de conservació previstos són:
Clients: Durant un termini de 6 anys a partir de l’última confirmació d’interés. Article 30 del Codi de Comerç.
Clients potencials: Durant un termini de 2 anys a partir de l’última confirmació d’interés. Article 5 del *RGPD 2016/679 apartat C.
Proveïdors: Durant un termini de 6 anys a partir de l’última confirmació d’interés. Article 30 del Codi de Comerç.
5.- LEGITIMACIÓ DEL TRACTAMENT
Per què tractem les seues dades?
La recollida i el tractament de les seues dades està legitimat sempre per una o diverses bases jurídiques, les quals detallem a continuació:
Clients: (Art. 6.1.b RGPD) Existència d’una relació contractual amb l’interessat mitjançant contracte o precontracte.
Clients potencials: (Art. 6.1.b RGPD) Existència d’una relació contractual amb l’interessat mitjançant contracte o precontracte.
Proveïdors: (Art. 6.1.b RGPD) Existència d’una relació contractual amb l’interessat mitjançant contracte o precontracte.
6.- DESTINATARIS DE LES SEUES DADES
A qui cedim les seues dades dins de la Unió Europea?
A vegades, per a poder complir amb les nostres obligacions legals i el nostre compromís contractual amb vosté, ens veiem davant l’obligació i necessitat de cedir alguns de les seues dades a unes certes categories de destinataris, les quals especifiquem a continuació:
Clients: Administració Tributària; Bancs, caixes d’estalvis i caixes rurals.
Proveïdors: Administració Tributària; Bancs, caixes d’estalvis i caixes rurals.
A més de les categories de destinataris als quals se cedeixen dades, també poguérem cedir-los a les següents organitzacions (únicament apareixeran si se cediren dades a altres organitzacions).
Realitzem Transferències Internacionals de les seues dades fora de la Unió Europea?
No realitzem transferències internacionals de les seues dades.
7.- PROCEDÈNCIA I TIPUS DE DADES TRACTADES
D’on hem obtingut les seues dades?
Clients: El propi interessat o el seu representant legal.
Clients potencials: El propi interessat o el seu representant legal.
Proveïdors: El propi interessat o el seu representant legal.
Quins tipus de dades seues hem recaptat i tractem?
Clients: Dades identificatives que vosté ens facilite (Nom i Cognoms; Adreça postal; NIF / NIE / Passaport; Adreça electrònica; Telèfon).
Clients potencials: Dades identificatives facilitades pel client potencial (Nom i Cognoms; Adreça postal; NIF / NIE / Passaport; Adreça electrònica; Telèfon).
Proveïdors: Dades identificatives (Nom i Cognoms; Adreça postal; NIF / NIE / Passaport; Adreça electrònica; Telèfon), Econòmics, financers i d’assegurances, (Dades bancàries) Transaccions de béns i serveis, (Transaccions financeres).
8.- DRETS DELS INTERESSATS
Quins són els drets que li emparen?
La normativa vigent de protecció de dades li empara en una sèrie de drets en relació a l’ús que li donem a les seues dades. Tots i cadascun dels seus drets són unipersonals i intransferibles, és a dir, que únicament poden ser realitzats pel titular de les dades, prèvia comprovació de la seua identitat.
A continuació, li indiquem quals són els drets que li assisteixen:
- Sol·licitar l’ACCÉS a les seues dades personals.
- Sol·licitar la RECTIFICACIÓ de les seues dades.
- Sol·licitar la SUPRESSIÓ o eliminació de les seues dades (dret al «oblit»).
- LIMITAR o OPOSAR-SE a l’ús que li donem a les seues dades.
- Dret a la PORTABILITAT de les seues dades per a casos de serveis de telecomunicacions o internet.
- Dret a RETIRAR el seu consentiment en qualsevol moment.
- Dret a presentar una RECLAMACIÓ en matèria de protecció de dades davant l’Autoritat de Control: Agència Espanyola de Protecció de Dades.
Com pot exercir els seus drets en relació a les seues dades?
Per a l’exercici dels seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació o oposició, portabilitat i retirada del seu consentiment, pot fer-ho de la següent forma, per a totes les tipologies de dades:
Responsable: Federació de Càmpings Comunitat Valenciana (FCCV)– CIF G12528535
Adreça: Carrer Reis Catòlics, 17, 6é pis. Alacant (03003), Espanya
Contacte: Tel. + 34 96 522 89 30– Email: info@campingscomunidadvalenciana.es
Com pot presentar una reclamació?
A més dels drets que li assisteixen, si creu que les seues dades no s’estan recaptant o tractant conforme a la normativa vigent de Protecció de Dades, vosté podrà realitzar una reclamació davant l’Autoritat de Control, les dades de contacte del qual indiquem a continuació:
Agència Espanyola de Protecció de Dades
C/. Jorge Juan, 6. 28001, Madrid (Madrid), España
Email: info@aepd.es – Telèfon: 912663517
Web: https://www.aepd.es
9.- CONSENTIMENT I ACCEPTACIÓ
L’acceptació del present document indica que vosté entén, accepta totes les clàusules de la nostra política de privacitat pel que autoritza la recollida i el tractament de les seues dades personals en aquests termes. Aquesta acceptació es realitza mitjançant l’activació de la casella de verificació de «Lectura i Acceptació» de la nostra Política de Protecció de dades i de cookies.